معرفی مراکز:مرکز تحقیقات استراتژیک روسیه

مرکز تحقیقات استراتژیک یکی از قدیمی‌ترین مراکز کارشناسی و تحلیلی روسیه است که فعالیت خود را در سال 1999 به عنوان پیش‌برنده راهبردهای توسعه بلندمدت اقتصادی اجتماعی فدراسیون روسیه آغاز کرد.

مرکز تحقیقات استراتژیک یکی از قدیمی‌ترین مراکز کارشناسی و تحلیلی روسیه است که فعالیت خود را در سال 1999 به عنوان پیش‌برنده راهبردهای توسعه بلندمدت اقتصادی اجتماعی فدراسیون روسیه آغاز کرد.امروزه این مرکز در زمینه تحقیقات اقتصادی، مطالعات مربوط به حوزه صنعتی و حقوقی، تجزیه و تحلیل و تهیه پیشنهادات در زمینه سیاست‌های اجتماعی-اقتصادی، منطقه‌ای، نظارتی، فناوری و نوآوری و بسیاری از زمینه‌های دیگر فعال است. به عنوان یک مرکز ذیصلاح مستقل، پیشنهادهایی را برای برنامه‌ها و استراتژی‌های توسعه به مقامات حوزه فدرال و منطقه‌ای آماده و ارائه می‌کند.

مرکز تحقیقات استراتژیک به عنوان یک سازمان غیرانتفاعی و بستری برای گفتگو و جستجوی راهکارها در قالب میزگردها، جلسات بحث‌های کارشناسی جهت توسعه روسیه در عرصه‌های مرتبط با دولت و جامعه عمل می‌نماید.

معرفی مراکز:
مرکز تحقیقات استراتژیک روسیه

پاول اسملوف Павел Смелов متولد 1983

مدیرکل بنیاد «مرکز تحقیقات استراتژیک»

دکترای علوم اقتصادی، دانشیار گروه آمار اجتماعی-اقتصادی در دانشگاه دولتی اقتصاد، آمار و انفورماتیک مسکو، مشاور دولتی شهر مسکو. وی از سال 2023 در این سمت مشغول فعالیت است.

مراکز زیرمجموعه:

ارتباط:E-mail: info@csr.ru

https://www.csr.ru/ru/

منبع:https://www.csr.ru/ru/

کد خبر 18865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =